FINALLY!

Nu har jag gjort min efterlängtade tatuering. Är så himla glad och nöjd över den. Det gjorde inte alls så ont som jag hade förväntat mig, de var ett STORT plus! Ifyllningen gjorde mycket ondare än konturerna i alla fall, vilket folk brukar säga gör mindre ont. Men två och en halv timme låg jag där hehe. Bild får ni se imorgon, har massa plast på nu så man ser inte så bra. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;).

Har precis ätit mat med Annicka, lite sent men hon slutade jobbet sex och jag var inte klar förrens klockan sju. Vi åt snittar med skagenröra och sen kycklinggryta med ris, nu blir det chokladpudding och jordgubbar. Yummy!
Vi är aldrig stora i maten, haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna [FOTO]

Jag har en frågestund på min blogg nu!

Skulle vara väldigt snällt om du skulle kunna ställa en fråga eller två :D

Hoppas ni haft en bra dag.

2009-07-21 @ 22:31:03
URL: http://jahannalarssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0