Ikea

Äntligen har man fixat i rummet! Var på ikea med Annicka igår och köpte byråer så hon kan ha sina kläder i något så dom inte ligger över halva mitt golv och så jag har något att ha mina saker i, mår psykiskt dåligt när det ser ut som "hej kom och hjälp mig" och ingen kom. Men nu e de fiiiint! Hennes byrå står dock ute i hallen. Köpte även en insatslåda till hyllan jag köpte för någon månad sen, bra med förvaring... och sist en jättefin kudde från indiska.

För övrigt så bokstavligen HATAR jag att bygga ihop ikea möbler, jag med mitt noll tålamod. Slutar med att jag slår sönder skiten eller är nära på! Inte nog med att jag höll på få psykbryt av byrån, när jag ska gå lägga mig och ska dra ner rullgardinen (som suttit så fint i över ett år) rasar helvetet, DAMP! Det var inte direkt de jag behövde klockan tolv på natten. Inte min dag. Aja, nu är allt i alla fall fixat, så cleant!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0