090805

Kom precis hem och såg att jag hade fått ett brev från Finland, ett stort grattiskort och fyrtio euro. Blev jätte glad! Det stod massa på kortet på finska, vilket jag inte förstår så mycket av, så får fråga mamma när hon kommer hem, hehe.  Fyller 23 år på söndag (för er som undrar). Man börjar bli bortom åren nu, haha!

Skönt, snart helg. Sista jobbdagen imorgon, har tagit ledigt på fredag för imorgon kväll bär det av till Eskilstuna, sad enough. Måste packa nu så jag har de gjort.


BajBaj

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag har startat upp en ny blogg :)

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

Titta gärna in så blir jag glad :))

2009-08-07 @ 14:32:54
URL: http://misswivel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0