090219

Idag har man inte gjort mer än varit I Farsta och sökt jobb. Men hittade inget. Hoppas på att få en praktikplats snart så att man har något att göra om dagarna. Va precis och hämtade mitt shampoo och balsam som jag beställde från www.lyko.se, bara 149:- mycket billigt :) Massor med frisör produkter där.

Håller även på hjälper mamma i tvättstugan, suck! Hatar att tvätta, i alla fall när man måste springa upp och ner till en tvättstuga. De va skönt då vi hade tvättmaskin hemma, tror jag har blivit lite bekväm av mig, haha! Vi har tvättmaskin och torktummlare nu med men vi har bara inte kopplat in de. Nä, nu e de snart dax att springa ner igen, känner mig som en yoyo! Sen ska jag kolla på "Sveriges värsta bilförare".





Kommentarer
Postat av: Annicka

hahaha det är väl trevligt att tvätta med din mor, bra att ni har lite tid tsm bara du och hon hahahaha ;)

2009-02-19 @ 19:50:47
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0