Gaaah...

De borde vara förbjudet för slappkäftade att tugga tuggummi, finns de nått värre än smaskljud?? Blir seriöst galen av de ljudet! När jag va och sökte jobb satte de sig ett fanskap brevid mig och smaskade med sitt förbannade tuggummi. Hade lust att slå dataskärmen i huvudet på honom. Smaksljud och folk som gör småljud stör mig något fruktansvärt!


Vet inte, kanske verkar knäpp men vet att jag inte e ensam om det, Veronica och Annicka är lika dana, haha! Så ni som smaskar eller gör småljud, lär er tugga med STÄNGD käft och lägg av med era förbannade småljud!!


Kommentarer
Postat av: Annicka

håller fullkommligt med :P

2009-01-15 @ 22:23:52
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0