Idiotos

Låt oss börja på ica maxi: Jag och Annicka springer runt och smyger på Tuula. Vi kryper ihop till 1,20 långa med överdragna luvor. Smygandes mellan hyllorna ser vi Annickas frisör som undrar vad fan vi gör. "Leker ni kurragömma?" Annicka: "Haha, typ" och springer vidare. Jag ser att väktaren kommer och säger: "Annicka, haha väktaren e ute efter oss!" Annicka: "VA? kom vi sticker" Haha. Sen kom Tuula på oss säger: "Varför smyger ni på mig för?" Förbi gick väktaren och kollade på oss och log. Han förstod väl att vi bara flammsa.

Flemingsbergs tågstation: Vi stod och väntade på att Annickas tåg mot Eskilstuna skulle komma. I väntan på tåget så skulle Annicka lära mig lite excersis. Medans vi höll på så hade vi publik från tåget på andra sidan. Jag lägger märke till de och vinkar åt en kille på tåget som vinkade tillbaka och vände bort blicken.

Il Pirata: Vi sitter på ett kebabställe i huddinge för att moffa (vilket vi e bäst på.) Det är storm ute och mamma ska hämta oss. Vi börjar driva om hennes lilla bil att den skulle flyga hit och dit och inte komma någonstans etc. Vi asgarvar och försöker prata samtidigt men de slutar med att vi skestekulerar till varann, men vi förstår varandra lika bra iaf. Vi hade nog endel ögon på oss även där. Konstigt nog blev vi inte utslängda. Hahaha!


     
Ett gott skratt förlänger livet!

Kommentarer
Postat av: Annicka

HAHAHAHA vi är bara föör sjuka ;)

2009-01-10 @ 18:32:29
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: tack så jättemycket! :D

2009-01-10 @ 18:58:50
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0