Tröttmössa!

Jag e så fruktansvärt trött. Sov bara två timmar i natt, somnade runt sex. Låg och kollade på The american poop movie, men den sög. Har sånna sömnproblem just nu, vet inte varför men jobbigt är de. Spelar ingen roll om jag går upp gryning så kan jag ändå inte somna normal tid vid 22-23. Någon som har en bra förklaring?! Vid åtta va de bara att gå upp för att åka till jobbtorg i Farsta och söka jobb, eller vi hade nån "CV kurs" hur man skriver ett bra CV och vad man bör tänka på. Men de va ganska simpla grejer som man redan vet om..ja, om man nu inte är brain dead, haha! När jag kom hem var jag tvungen att ta en powernap, skönt men man känner sig så seg när man vaknar, men de går över lika fort.

Skönt att de äntligen e helg! I morgon kommer Annicka hit på kvällen och ska stanna här tills på onsdag :) 
Juste ikväll e de ju Let's dance, enda anledningen varför jag kollar på de är för att jag vill se Magnus Samuelsson framför allt och sen såklart Hasse Aro haha! Och NEJ! Jag tycker inte någon av dom e snygg, tycker bara att det är roligt att dom är med, kul och se när dom vickar på höfterna, hahaha! Nää, nu ska jag gå och kolla på The Hills, finns inget annat att se eller göra just nu. Bra tidsfördriv!

Baj!

 

Lekte lite i photoshop igår natt när
jag inte kunde sleepa, vad tycks?
Noob, HAHA!



Kommentarer
Postat av: Martina

Du kommer ju aldrig upp på msn. Vad heter du så addar jag dig också så kanske det funkar? :)

2009-01-23 @ 19:19:10
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Annicka

HAHA snart kommer jag :D

2009-01-24 @ 00:11:13
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/
Postat av: Rozanna

Magnus samuelsson är ju fett snygg

2009-01-28 @ 16:37:18
Postat av: Tina

Jaa, hans kropp ja hehe

2009-01-28 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0