"Lalla"

Då har man sökt jobb idag igen, fast hittade dock bara ett. Täffade Rozanna och Janina efter de, satte oss på mcdonalds och åt. Sen gick vi till parken med Janina, gunga och byggde sandkakor hehe, mysigt men kallt! Har så dåligt sammvete för att jag inte träffat Rozen så mycket, men har inte haft några pengar att åka någonstans =/. Men de va kul att äntligen få träffa henne och lillan :). Nu har jag även fått ett till smeknamn "Lalla", Janinas smeknamn till mig haha.

Näää, nu ska jag gå och äta mat.

Ciao!


   
Världens sötaste!


  

Kommentarer
Postat av: Rozen

Gullig du är Tina :)

2009-01-28 @ 16:38:22
Postat av: Tina

Hehe, du med :)

2009-01-28 @ 16:55:24
Postat av: Anonym

Vad stor Janina har blivit ja du Moa är ju 1 år och 7 mån få se om jag kan ta en ny bild på henne och lägga in här på bloggen.

2009-03-14 @ 00:27:50
URL: http://tuulal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0