:)

Då har man svängt runt på stan igen, träffade Rozanna och lilla Janina :) Sen kom Kristin oxå, satt oss på ett café och snicksnacka lite. Trävligt trävligt! När jag kom hem så hade jag fått post från min faster i finland. Massa gamla foton på mig, Nina, pappa m.fl. Några foton från mitt dop bland annat. Kul att se dom, med tanke på att jag knappt sett foton från när jag va liten. Sen va de massa foton på pappa, han ser lite kriminell ut på bilderna, men de gjorde han även irl, haha! 


Vila I Frid Pappa!
    
Lilla jag, Nina & Pappa.
Inte bästa kvaliten men så
blir de när man fotar foton.



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va kul att du har fått lite bilder nu, får kolla på dom när jag kommer till dig (inte låångt kvar nu) HAHA!!

2009-01-12 @ 20:57:16
Postat av: tina

Jaaa, verkligen roligt :) så himla glad! Yes de får du göra

2009-01-12 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0