Väntan

Idag har jag fixat med en massa papper och shit. Carro va super gullig som pallade följa med mig runt hela stockholm hehe :) Hade aldrig orkat sitta i all väntan själv. Först va vi på nordea i globen i hundra år för att hämta ett kontoutdrag, men fick inte ut nått eftersom mitt leg gått ut, typiskt! Dom kan inte va snälla och skriva ut ändå?! Nej! Sen vidare till arbetsförmedlingen för att skriva in mig och även där va de lååång väntan, suck! Sen åkte vi till medis för att gå till skatteverket och skriva ut skattepapper och bokföra mig på den nya adressen, men man va ju tvungen att ha två olika kölappar, så där satt man i en timme om inte mer. I väntan på min tur så hade jag skurit upp fingret utan att känna något, mina händer va förfrusna, så jag hade blodat ner typ hela personbeviset, fint att visa upp ett blodigt personbevis, men som tur va behövde jag inte visa de. Tillslut blev det för jobbigt så jag började flippa och tramsade som fan och Carro lika så, tror folk blev lite trötta på oss efter ett tag, hahaha! Sist de bästa av dagen, vi åkte in till stan för att gå in på åhléns och köpa mina efterlängtade shepherd tofflor, dom är såååå sköna och mysiga! Tack tack syster :D ! Nu ska jag gå och kolla på grammisgalan!

Poss haj!



Shep & herd, haha!


Kommentarer
Postat av: Annicka

hahaha trevlig dag, plus riktigt snygga tofflissar ;)

2009-01-07 @ 21:55:57
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/
Postat av: Tina

jätte trevligt haha. tackar :P

2009-01-07 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0