090319

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sökt jobb och gått runt i Farsta ett tag med Annicka. Hon kom hit igår för att hon skulle på någon informationsgrej idag.

Rozen och lilla Janina skulle egentligen kommit hem till mig idag men hon hade inget att åka med så de blev inget av, väldigt tråkigt, men så är de när det kostar skjortan att åka tunnelbana, köpa remsa och shit. Men hon kan ju komma en annan gång :).

Har precis färgat håret på Annicka, får se hur de blir. Man ska inte göra saker när man e trött, haha! Men de blir säkert bra..hoppas jag! Kanske ska gå och lägga mig så jag slipper se resultatet och sen åka tidigt i morgon bitti, hehe skämt och sido. De har inte blivit dåligt förr när jag färgat hennes hår så varför skulle de bli dåligt nu?! Nu ska vi kolla på "Dangerous minds" älskar den filmen, har säkert sett den 6548 gånger eller nått sånt, haha!

Ciao!


Mycket gammal bild på Annicka och mig, hehe.

Kommentarer
Postat av: Annicka

haha bäst för dig att det blir bra ;) Soon ska vi ha myspys framför TV´n :D JÄÄÄJ

2009-03-19 @ 23:16:06
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ska bli spännande att se hur det blev när du färgade håret men som sagt det blir nog säkert bra det var ju bra när du färgade mitt i allafall. Livet är hårt saker och ting kostar i dag synd att inte Rozanna fucj skjuss men som sagt det går ju fler tåg ha det gott sköt om dig

2009-03-20 @ 00:24:26
URL: http://tuulal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi får se när jag vågar ta en tattuering men som sagt sen var det ju om pengar räcker till ler.

Allt bra annars? Synd att solen försvann så himla snabbt hm det blåser och är kyligt ute tvi bara det inte blåser när jag ska i väg sen

2009-03-20 @ 14:05:28
URL: http://tuulal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0