Love music!

Kom typ precis hem från Farsta, har varit med Rozen och sen sökt jobb. De känns som att klockan är mer än va den är, men de kan vara för att jag har varit uppe sen klockan sju. Skönt på ett sett, men de va inte skönt att gå upp just då. Snart så kommer Annicka hit, hon börjar jobba på grönan imorrn och de e en anhörighetsdag där då så jag, Roz och Bamse ska dit och bara ha de mys. Vi får åkband och inträde gratis så de e najs. Inte för att jag åker så mycket, är sjukt åksjuk och höjdrädd, haha..men de ska bli kul! Det är ju ett stort plus att de ska bli fint väder imorrn med. Får se om de kanske pluppar upp lite bilder från morgondagen...


SÅ SKÖN LÅT!


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja lite bilder tycker jag absolut att du ska ta och lägga upp ;D Bra låt!

2009-04-23 @ 17:06:46
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja det va verkligen underbart! och så fint väder också :)

2009-04-24 @ 15:08:12
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0