Sjukling

Jag hatar att vara sjuk! Började känna mig dålig i måndags när jag kom hem, men jag gick och jobbade på tisdagen ändå, vilket jag INTE skulle gjort. Allt blev bara värre...så jag blev hemma idag. Hade skit ont i halsen, halsmandlar stora som köttbullar kändes de som, kunde inte svälja för då gjorde de förjäkla ont och så hade jag feber på de. Nu börjar de bli lite bättre, har knaprat i mig massa alvedon och druckit massvis med te. Hoppas jag kan jobba imorrn, vill inte vara hemma.

Krya på mig!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ska göra en jättestor på ryggen till hösten. vill inte nu när det är så varmt. jag lääängtar:D du får lägga upp bild i bloggen sen när du har gjort den:)

2009-07-02 @ 00:35:50
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0