Bloggtorka!

Kom nyss hem från skanstull, har varit och gjort förstärkning på mina naglar, blev riktigt nöjd. Denna gång blev de neonoranget glitter.

Har förövrigt varit mycket jobb nu, men de är bara skönt att ha något att göra även om de är skönt att vara ledig också. Ska jobba denna vecka ut och hela nästa vecka, som jag vet än så länge. Hoppas de blir mer så jag får en bra lön i maj också hehe. De hade inte varit fel.
Längtar till den 24e, då ska jag och Annicka gå och se "Bounce" i globen, deras sista show! Nice nice!
Får se om de blir någon tripp till Eskilstuna i helgen, har inte riktigt bestämt mig...

Känner att jag skrivier i gåtor, aja, ska gå och äta något nu, sen blir de sängen för min del, är sjukt trött!


Inte den bästa bilden, finare irl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0