Bye bye Sweden!

And Hello Turkey!
Nu börjar jag få riktig resfeber! Imorgon klockan tio så åker jag och Annicka till arlanda där vårat plan väntar mot Ankara. Vi lyfter 13.55 om det nu inte blir snökaos. Ska bli så himla skönt att komma iväg en vecka trots att det inte är speciellt varmt där. Jag och Annicka ska även ha en egen lägenhet brevid syrran och hennes kompis, awesome!

Har packat förfullt och köpt massa gott till Nina och hennes kompis, lite av det har dom beställt själva. Bland annat massa snus (till hennes kompis), fläskfilé och kaviar... Det andra goda står jag för!

Usch, är så fruktansvärt nervös! Hatar att flyga! Inte nog med det, vi ska kanske ta oss själva från flygplatsen till dom. Har precis pratat med syrran om vilken buss vi ska ta och så... Det får gå som det går!

Önska oss lycka till, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0