No titel!

Är äntligen klar med alla julklappar. Första gången jag varit ute i god tid!
Har flängt runt överallt hela dagen... Först så var jag, Annicka, Madde och Malin i Skanstull och träffade Roz och Mickan ett tag. Sen vidare till världens godaste kebabställe "Palmyra" i Årsta. Efter det åkte vi tillbaka hit till Bagis för att hämta Malins bil som dom parkerat här utanför mig (bra med gratis parkering). Sen åkte vi till skärholmen där jag köpte klart alla julklappar förutom en, men den sista är enkel och jag vet redan vad jag ska köpa.

Har även bokat turkiet resan! Så den 28e december åker jag och Annicka till Ankara för att hälsa på syrran! Ska bli så otroligt skönt att komma iväg ett tag... Längtar! Har redan börjat få resfeber, haha. Hatar dock att flyga, värst är start och landning men får väl supa mig full eller proppa i mig valium innan! Synd att Annicka är lika nojig som mig annars hade hon kanske kunnat lugna ner mig, fast så är ju inte fallet. Vi kommer sitta som två nervvrak!

Nä, nu ska jag nog kolla på en film, blir nog "The Expendables"

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0