Tragus

Var i Farsta med Rozanna och Janina hela dagen idag. Köpte lite smått och en väska plus att jag tog mig mod och piercade mig, gjorde en "Tragus". Så jäkla nice, har velat ha det länge. Kan dock inte säga att det var smärtfritt, skitont gjorde det inte heller men det kändes. Kände att jag levde i alla fall, haha!

By the way, är ensam hemma nu, mamma och Nathalie har åkt till norrland sen vidare till Finland. Så jäkla skönt! Jag och Annicka ska njuta till max. Älskar att vara ensam hemma, det är så lungt och skönt! Önskar att det hände lite oftare, men men man kan inte få allt. Har städat hela lägenheten idag också, vill ha städat och rent runt omkring mig, så man bara kan va, slippa tänka på nått eller gå runt och plocka hela tiden, bättre att hålla efter.


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

snyggt örhänge :)

2010-07-23 @ 23:23:32
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej! Jag Har en fråga till dig! Om cirka en vecka så ska jag ta tragus, hur mycke kostade din och vart tog du den ? Skriv svar i kommentar på min blogg tack! :)

2011-12-29 @ 02:13:31
URL: http://vickiimoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0