E-town tripp

Har varit i eskilstuna söndag till onsdag. I måndags var jag, Annicka, Fredde, Nettan och lille Alex i stan hela dagen, gick till det så kallade "Tuna Park". Blev lite shopping igen även där... Senare på kvällen gick vi och åt på kina/thai restaurang, mycket trevligt! I LOVE FOOD!

Alex fick även sina fina presenter, av mig fick han en Ralph Lauren piké tröja, barbapapa body och ett gosedjur "barbaskön". Av mamma fick han också en body och ett par tillhörande strumpor och sist av Annicka fick han två par adidas skor. Han kommer bli så bortskämd den lille!


Gulle!

  
Så sött, älskar den lilla pikétröjan, var bara tvungen att köpa den! Kommer sitta som en smäck på honom!


Köpte ett par underbart söta skor innan vi åkte till eskilstuna, kunde absolut inte stå emot...


Tvingade min granne Christian att hämta oss från tunnelbanan för vi orkade inte bära all packning och han sa "Du är ju sjuk...det finns hjälp för sånt där!" När han såg att jag köpt nya skor IGEN! Hahaha! Kan inte bara mer än garva...för jag har en förkärlek till skor och det står jag för.


Kommentarer
Postat av: vägen fram vägen till RECEPTBLOGG

Hej! Vill du gå ner i vikt? Eller kanske vill bli av med, eller känner någon som vill, någon sjukdom eller problem? T.ex hjärtsjukdom, diabetes, adhd, depression, magproblem, minskad sexlust m.m

2010-07-01 @ 13:48:55
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0