Alla hjärtansdag är fortfarande årets sämsta dag!

Förr hade jag namnsdag på Alla Hjärtans Dag, Tina & Valentin. På senare år är jag borttagen. Nu har jag inte alls namnsdag! Eller den finns men "inofficiellt"!
Kollade lite i kalendern. Vem heter något av följande till exempel?

Hannele, Baltsar, Gunder, Frideborg, Ansgar, Anselm, Lage, Erna, Edla, Gilbert, Holmfrid, Hervor, Ingemund, Irja, Helmi, Irmelin, Ottilia, Elis, Volmar, Vega, Tyko, Erhard, Reidun, Esbjörn, Halvard, Halvar, Beda, Blenda, Berthold, Aina, Aino, Fingal, Botvid, Seved, Inez, Estelle, Brynolf, Bartolomeus, Vidar, Gurli, Justus, Justina, Adela, Turid, Åslög, Magnhild, Moritz, Severin, Eugen, Ossian, Algot och Botvid.


Fast enligt mig själv så kommer jag ALLTID att ha namnsdag idag 14/2 oavsett, men skulle vara glad om det blev synligt igen! Vad skadar de med två namn på samma dag? Finns ju det flera andra dagar!


GE TILLBAKA MIN DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0