Sluka pengar vården!

Var på akuttandvården för att jag såg ut som om jag hade en fet potatis i kinden och det värkte som fan, tror jag knapprade sju alvedon och två ipren igår haha. Snacka om pillertrillare! Aja, väl där får jag sitta och vänta tre timmar, höll på somna flera gånger och hoppade till lika mycket varje gång det ändrades nummer... Och jag med min tandläkarskräck, pulsen steg och hjärtat slog i hundraåttio ju närmre mitt nummer den kom. Sen blev det (äntligen) min tur. Fick inte speciellt mycket hjälp. Dom röntgade, borrade upp tanden, tröck ut skiten som var i bölden och stoppade upp en liten kompress. Vet fan inte vad som är värst, min tandläkarskräck eller priset? 1635:- kostade det lilla besöket! Som en käftsmäll i magen!
Nu återstår bara rotfyllningen jag ska göra imorgon, är livrädd! Både för ingreppet och PRISET som ligger mellan 2000-5000:-...hääärligt! Blir väl ingen lön kvar för mig den 25e.

HATAR ALLT VAD TANDLÄKARE HETER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0